Vandaag nog bezorgd
Zakelijk bloemen bestellen

Uw directe verbinding tussen bloemen & business

Laat uw organisatie bloeien: gebruik de taal van bloemen

Euroflorist beschikt over 30 jaar ervaring in het leveren van bloemen en geschenken. Met een kwalitatief netwerk van vakbekwame bloemisten worden de mooiste boeketten en arrangementen geleverd. Naast eenvoudig bloemen bestellen op de website, hebben wij natuurlijk nog veel meer te bieden voor zakelijke klanten. Bekijk hieronder de mogelijkheden, of neem contact op voor meer informatie: corporate@euroflorist.nl

Onze service:

  • Tijdsbesparend en makkelijk te gebruiken, door onze overzictelijke webshop.
  • Slim, we denken op een creatieve manier met u mee!
  • Betrouwbaar: sinds 1982 hebben we meer dan 41 miljoen boeketten verzonden.
  • Persoonlijk door onze op maat gemaakte voorstellen
  • Bloemwerk en planten naar uw wensen
  • Bloemenkadobonnen voor acties of als extra incentive
  • Gemakkelijk bestelsysteem of gratis internetaccount voor uw bestellingen
    • Één account voor verschillende gebruikers in uw bedrijf
    • Adresboek: gepersonaliseerde lijst van ontvangers
    • Automatische herinneringsfunctie voor belangrijke gelegenheden
    • Bestelgeschiedenis: Zie al uw orders in één oogopslag
    • "Bloemen-Abo” voor herhalende bestellingen bijvoorbeeld elke week of maand
    • Alle belangrijke data opgeslagen
    • Verzamelfactuur voor al uw afdelingen en kantoren
  • Als ”eye-catcher” in uw entreehal of bij de receptie
  • Als decoratie voor bedrijfsruimtes en kantoren om een fleurige en mooie werkomgeving te creëren.
    • Verhoog de productiviteit tot wel 40%
  • Voor vakbeurzen als stand-decoratie, voor congressenen andere zakelijke evenementen
  • Bedankt: voor extra inzet of buitengewoon goed werk
  • Voor bijzondere gelegenheden zoals bruiloft, geboorte van een kind, verjaardagen etc.
  • Voor een warm welkom van een nieuwe collega
  • Of juist als als afscheid van een medewerker
  • Als bedankje voor een succesvolle zakelijke samenwerking
  • Voor het intensiveren van contacten
  • Voor belangrijke gelegenheden en evenementen
  • Of ”gewoon zo maar”
  • Als verrassing bij het kopen van uw product of uw dienstverlening
  • Acquisitie: veelzijdig en creatief instrument voor het winnen van nieuwe klanten
  • Voor uw klachtenmanagement
  • Om de relatie met bestaande klanten te onderhouden en uit te breiden
  • Voor grote marketingactiviteiten

 

Kundservice