Klachtenprocedure


Klachten meldingstijd

De klachttermijn is minimaal twee maanden na ontdekking van het gebrek. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien mogelijk dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft. 

Hoe klacht melden?

De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via onze contactpagina, onder vermelding van het ordernummer. Onze klantenservice staat doordeweeks (09:00 -18:00) en op zaterdag (09:00 tot 15:00) voor u klaar. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).