Vandaag bezorgd Wereldwijde bezorging De nummer 1 in Europa
Mijn account
Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachten meldingstijd

Klachten over een product dienen binnen maximaal 7 dagen na het gebrek gemeld te worden. Klachten over onze dienstverlening dienen binnen maximaal 30 dagen na het gebrek vermeld te worden. Indien mogelijk dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft. U kunt ook meer lezen over onze versgarantie.

Hoe klacht melden?

De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via onze contactpagina, onder vermelding van het ordernummer. Onze klantenservice staat doordeweeks (09:00 -18:00) en op zaterdag (09:00 tot 15:00) voor u klaar. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).