Nederland & Wereldwijd

Klachten over een product of over onze dienstverlening dienen bij voorkeur gelijk na constatering gemeld te worden en anders binnen twee maanden na bezorging. Bij voorkeur dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft.

De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via mail (info@euroflorist.nl) of telefonisch (Customer Service, 020 702 81 00). Onze klantenservice staat doordeweeks en op zaterdag voor u klaar. Wij streven ernaar om uw telefonische bericht binnen 30 seconden te beantwoorden. Voor e-mailcontact betreft dit binnen 8 uur. Hiervan krijgt u een ontvangstbevestiging. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kundservice