Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachten over een product of over onze dienstverlening kunnen tot minimaal 2 maanden na het gebrek worden gemeld maar dienen bij voorkeur zo spoedig mogelijk na constatering kenbaar gemaakt te worden. Indien mogelijk dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft. 

De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via mail (info@euroflorist.nl) of via onze Live chat. Onze klantenservice staat doordeweeks (09:00 -18:00) en op zaterdag (09:00 tot 13:00) voor u klaar. Tijdens openingstijden beantwoorden we chatberichten binnen een paar minuten. E-mailberichten worden doorgaans binnen 8 uur en uiterlijk binnen 3 werkdagen inhoudelijk beantwoord. U ontvangt een ontvangstbevestiging na het versturen van een emailbericht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).